Konfliktus és kritika-kezelés

Előny kovácsolása a konfliktusok és kritikák halmazából? Lehetséges! Hatékony módon kifejezni és befogadni a legkülönbözőbb tartalmakat elengedhetetlen az üzleti siker eléréséhez,

Miben segít a tréning?

A KONFLIKTUS -MENEDZSMENT ESZKÖZEI
Hogyan fejezzük ki álláspontunk a célkongruencia fókuszában?
Hogyan kezeljük hatékonyan a konfliktust annak különböző fázisaiban?

KRITIKA-KEZELÉSI MÓDSZEREK
Hogyan kezeljük megfelelően és építkezzünk a minket érintő kritikákból?
Kritika és motiváció: egység vagy ellentét?

HATÉKONY KÖZLÉSI MÓDSZEREK
Hogyan kommunikáljuk észrevételünk oly módon, hogy elkerüljük a konfliktus generálását és a kritika hátrányainak megjelenését?

Egyes képességeinket sok esetben egyáltalán nem, vagy csak addig a szintig kívánjuk fejleszteni, amíg úgy érezzük, kézzelfogható eredményt értünk el.

A konfliktus-és kritikakezelés olyan képességek, melyek rendszert alkotva nyerő helyzetbe hozhatnak nem csak bennünket, hanem a csapatunkat is. A szükségtelen konfliktusok elkerülésével, az idő-és energiamegtakarítással már rövid távon is mindenki nyer.