Üzleti kommunikáció

Üzleti környezetben számtalan módon szembesülhetünk azzal, hogy célkitűzéseink eléréshez nem elegendő, ha csupán birtokunkba állítjuk a megfelelő versenystratégiát és időszakos piaci fölényt prezentálunk. Ahhoz, hogy egyénileg és csapatban is eredményesek legyünk, folyamatosan fejlesztenünk kell különböző kompetenciáinkat.

Miben segít az üzleti kommunikációs tréning?

TÁRGYALÁSTECHNIKAI ALAPISMERETEK
Hogyan azonosítsuk és használjuk a különböző helyzetekben alkalmazandó tárgyalástechnikai módokat?

INTERPERSZONÁLIS KÉPESSÉGEK
Hogyan minimalizálható a reakcióidő spontán kommunikációs technikával?
Miként fejleszthetjük kommunikációnkat meglévő szókincsünk halmazából?

A HATÉKONY KÖZLÉS ISMÉRVEI
Milyen irányítási elvet érdemes követni adott üzleti környezetben?
Miként fejezzük ki önmagunk közérthetően a minőség jegyében?