Munkáltatói márkaépítés

Versenyelőny a munkaerőpiacon

Mit jelent a munkáltatói márka?

A munkáltatói márka nem más, mint az a benyomás, amit a munkavállalók, a befektetők és a nagyközönség a cégről, mint munkahelyről szerez. Ez a benyomás befolyásolja a tehetségek toborzását, megtartását, a cég piaci megítélését, sőt akár a befektetői vonzerőt is.

A munkáltatói márkaépítés egy stratégiai folyamat, amelynek célja egy vonzó és hiteles munkáltatói imázs megteremtése és fenntartása a célközönség körében. Ez a célközönség magában foglalja az aktív és passzív álláskeresőket, a tehetségeket, a jelenlegi munkavállalókat, az üzleti partnereket, a befektetőket, a sajtót és a szélesebb nyilvánosságot.

Munkáltatói márkaépítés - nyitó image

A vállalati értékeket nem lehet csak véletlenszerűen felsorolni. Meg kell tudni mutatni, hogy ezek a gyakorlatban is léteznek, hiszen az emberek értékelik az őszinteséget.

A munkáltatói márka stratégiai eszköz

A mai versenyorientált munkaerőpiacon a tehetséges munkaerő megszerzése és megtartása kritikus fontosságú a vállalati siker szempontjából. Egy erős munkáltatói márka nem csupán növeli a cég vonzerejét a potenciális munkavállalók számára, de jelentősen hozzájárul a meglévő dolgozói elégedettségnek, lojalitásának és produktivitásának növekedéséhez.

Meggyőződésünk, hogy a munkáltatói márka valós értéke messze túlmutat egy egyszerű toborzási kampányon. A munkáltatói márkaépítés egy stratégiai és szervezetfejlesztés folyamat, melynek célja a cég imázsának és hírnevének kialakítása a munkaerőpiacon. Ennek részét képezi a cégkultúra, az értékek, a munkahelyi környezet és a karrierlehetőségek hatékony kommunikációja a munkavállalók felé.

Miért fontos a munkáltatói márkaépítés?

Versenyelőny

A tehetséges munkavállalók egyre inkább a vonzó munkáltatói márkájú cégeket keresik. Egy erős munkáltatói márka segíthet a cégnek a legjobb tehetségek vonzásában és megtartásában.Egy erős munkáltatói márka kiemelheti cégét a versenytársak közül, és vonzóbbá teheti a tehetséges munkaerő számára.

Javuló produktivitás

Az elégedett és motivált munkavállalók hatékonyabban és termelékenyebben dolgoznak.

Megnövelt elkötelezettség és lojalitás

A munkavállalók büszkébbek arra, hogy egy erős munkáltatói márkájú cégnél dolgoznak, és jobban elkötelezettek a cég iránt. Ez vezethet a termelékenység, a hatékonyság és a minőség javulásához.A büszke munkavállalók, akik azonosulnak a cég értékeivel, elkötelezettebbek és lojálisabbak lesznek a céghez.

Csökkent a fluktuáció

A jó munkáltatói márka csökkenti a fluktuációt, ami időt és pénzt takarít meg a cégnek.

Mi a különbség a munkáltatói márkaépítés és a HR marketing között?

HR stratégia és következetes kommunikáció

A munkáltatói márkaépítés sikeres megvalósításához a cégnek hiteles és következetes kommunikációt kell folytatnia a célközönségével. A cégnek be kell tartania az ígéreteit, és olyan munkakörnyezetet kell teremtenie, amely összhangban van a munkáltatói márkával.

HR Marketing

A munkáltatói márkaépítés és a HR marketing fogalmak szorosan összefüggenek, de nem azonosak. A HR marketing a toborzási és kiválasztási folyamatokat támogató tevékenységeket foglalja magában, mint például az álláshirdetések közzététele, a szűrőinterjúk lebonyolítása és a munkaerő-piaci trendek elemzése.

Munkáltatói márkaépítés

A munkáltatói márkaépítés és a HR marketing fogalmak szorosan összefüggenek, de nem azonosak. A HR marketing a toborzási és kiválasztási folyamatokat támogató tevékenységeket foglalja magában, mint például az álláshirdetések közzététele, a szűrőinterjúk lebonyolítása és a munkaerő-piaci trendek elemzése.

Szolgáltatásaink

Szakértői munkáltatói márkaépítési szolgáltatásaink

01 hatekony strategia

Stratégiai pozicionálás

A menedzsment és toborzási marketing tevékenységek hatékony irányításához

02 aktivalasi tervek

Aktiválási tervek kialakítása

Részletes aktiválási tervek kidolgozása annak érdekében, hogy a munkáltatói márka hatékonyan és következetesen jelenjen meg a célcsoportok számára.

03 sem marketing

Optimalizált álláshirdetések

Márkázott és SEO/SEM - a pozíciókra vonatkozó kiemelt és a keresőoptimalizálás (SEO) és fizetett keresési hirdetések (SEM) lehetőségeivel harmonizáló álláshirdetések készítése.

04 toborzas

Toborzás tanácsadás

Ajánlások egyetemi és toborzási eseményekhez, valamint aktiválási tapasztalatokhoz - személyre szabott ajánlások a legmegfelelőbb egyetemi/toborzási eseményekre, valamint aktiválási tapasztalatokra vonatkozóan, hogy maximalizáljuk a láthatóságot és a kapcsolatépítést.

05 hirlevel

Szegmentált üzenetküldés

Célcsoportok szerint szegmentált üzenetek kialakítása annak érdekében, hogy a munkáltatói márka hatékonyan kommunikálhasson a különböző demográfiai csoportok és régiók specifikus igényeivel.

06 kepzes

Vezetői továbbképzések

Tréningprogramok szervezése a vállalat vezetői és HR-eszközei részére, hogy hatékonyan alkalmazzák a munkáltatói márkaépítést és megértsék annak stratégiai előnyeit.

Miért válasszon minket?

Mit tehetünk Önért?


Ha Ön igénybe kívánja venni szakértő munkatársaink segítségét, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot! Büszkék vagyunk arra, hogy tapasztalt és képzett csapatunk áll rendelkezésére, hogy megoldást találjon minden problémájára vagy kihívására. Legyen szó szervezetfejlesztésről, munkáltatói márkaépítésről, tanácsadásról vagy egyedi projektek megvalósításáról, mi itt vagyunk, hogy segítsünk.
Ne habozzon, lépjen velünk kapcsolatba még ma, és induljunk el együtt a siker felé vezető úton!