Lépéselőny munkáltatói márkaépítéssel

A vállalatok költségvetésükből tetemes összegeket fordítanak az ügyfelekkel való kommunikációra és az arculatuk kialakítására, megismertetésére, mindemellett a munkáltatói márkaépítés (employer branding) nem kap elég hangsúlyt ebben a folyamatban. Az employer branding fogalma egyre gyakrabban kerül előtérbe.

Bővebben

  • Készítés ideje:
A Munkatársak fejlesztése fontos ezért a Laptop előtt tanul a nő

Munkatársak fejlesztése a koronavírus idején

Az online tanulási lehetőségek, e-learning képzések 2020-ban jobban fókuszba kerültek, mint valaha. A munkatársak fejlesztése, továbbképzése ugyanis a járvány idején is kiemelten fontos, de milyen lehetőségek vannak? Cikkünkben erről adunk útmutatást.

Bővebben

  • Készítés ideje:

A vállalati fejlődést veszélyeztető tényezők a cégvezetők olvasatában

A vállalatvezetők legnagyobb aggodalma a COVID-19 krízis eredményeképpen a társadalmi felelősségvállalás és a digitális átállás.  

Bővebben

  • Készítés ideje:

A COVID-19 átrendezi a munkaerő piacot

A jelenlegi járványügyi helyzet felgyorsítja a munkaerőpiac átrendeződését és bepillantást nyújt a jövő munkaszerveződésébe (Saadia Zahidi, WEF Ügyvezető Igazgatója).

Bővebben

  • Készítés ideje:

Út a biztonságos home office-hoz

„A G DATA elemzése szerint 30 százalékkal nőtt 2020 első felében a megelőzött vírusfertőzések száma.” – írja a virusirto.hu. 

Bővebben

  • Készítés ideje:
  • 1
  • 2

Legutóbbi bejegyzéseink

Kövessen minket itt is!

Hírlevél feliratkozás