Szervezetfejlesztés

A siker kulcs stratégia és a teljesítmény összehangolásában van

Optimalizált struktúra, folyamatok és munkaerő

Az üzleti világ folyamatos változásban van és a sikeres szervezetek nemcsak alkalmazkodnak a változásokhoz, hanem proaktívan tervezik és vezetik azt. A szervezetfejlesztés kulcsfontosságú eleme az üzleti sikernek. Cégünk segít a megbízóinak a kitűzött stratégiai céljaik elérésében azáltal, hogy optimalizálja a struktúrát, a folyamatokat és az embereket. Mindezt tervezetten és a kockázatok minimalizálásával tesszük.

A cél az, hogy kevesebb ráfordítással több outputot érjünk el, maximalizálva a befektetés megtérülését.

munkaltatok 2

Tegye hatékonnyá a szervezetét!
Növelje a termelékenységet és a profitot velünk!

Szervezeti struktúra

A szervezeti struktúra befolyásolja a kommunikációt, a döntéshozatalt és a munkafolyamatokat.
A hatékony struktúra javítja az általános teljesítményt

szervezetfejlesztes
Stratégia

A jól meghatározott stratégiák az erőforrásokat és a tevékenységeket
közös célok felé irányítják. A szilárd stratégia jelentősen befolyásolhatja a működési hatékonyságot. 

Munkavállalók

A képzett, motivált alkalmazottak 
hozzájárulnak a működési hatékonysághoz.

Tervezés

A hatékony tervezés biztosítja az ésszerűsített folyamatokat, minimalizálja a pazarlást és optimalizálja az erőforrások elosztását. 

Célok

Az egyértelmű célkitűzések irányítják döntéshozatalt és az erőforrás-felhasználást. Segítenek fenntartani a fókuszt és megelőzni az eredménytelenséget. 

szervezetfejlesztés

Lépések amelyek mentén haladunk

1. Jelenlegi helyzet felmérése

  • Azonosítjuk a szervezet céljait, stratégiáját és küldetését.
  • Értékeljük a szervezet erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és fenyegetéseit.
  • Összegyűjtünk visszajelzést a munkavállalóktól, vezetőktől és más érintettektől.

2. Célok meghatározása

  • Kidolgozzuk a szervezetfejlesztési program céljait.

3. Terv kidolgozása

  • Meghatározzuk a célok eléréséhez szükséges lépéseket.
  • Meghatározzuk a felelősségeket és a határidőket.
  • Definiáljuk a szükséges forrásokat.

4. Terv végrehajtása

  • Végrehajtjuk a tervben foglalt lépéseket.
  • Kommunikáluk a tervet és a haladást az érintettekkel.
  • Kezeljük a felmerülő ellenállást.

5. Értékelés és követés

  • Értékeljük a szervezetfejlesztési program eredményességét.
  • Elvégezzük a szükséges módosításokat a programon.
  • Követjük a program hosszú távú hatásait.

Miért válasszon minket?

Mert megbízónkkal együttműködve strukturált személyre szabott megközelítés mentén haladunk.

01 leaders

1. Összehangoljuk a vezetői csapatot

és felkészítjük őket az új kihívásokra

02 analyze

2. Elemzést végzünk a szervezet adatairól

és azonosítjuk a fejlesztési lehetőségeket.

03 strategy

3. Stratégiai prioritások

ezeket működési modellé és szervezeti struktúrává alakítjuk.

04 plan

4. Cselekvési tervet készítünk

ezeket működési modellé és szervezeti struktúrává alakítjuk.

Önért mit tehetünk?

Ha szeretné igénybe venni szakértő munkatársaink segítségét, vegye fel velünk a kapcsolatot! Büszkék vagyunk arra, hogy tapasztalt és képzett csapatunk áll az Ön rendelkezésére, hogy megoldást találjunk minden problémájára vagy kihívására. Legyen dolgozói elégedettség felmérésről, szervezetfejlesztésről, szervezeti tanácsadásról vagy egyedi projektek megvalósításáról, mi itt vagyunk, hogy segítsünk.
Ne habozzon, lépjen velünk kapcsolatba még ma, és induljunk el együtt a siker felé vezető úton!