A média az utóbbi évtizedekben egyre inkább az individualizmustól hangos. A társadalom folyamatosan arra ösztökél bennünket, hogy egyedül küzdjünk meg a problémáinkkal, kizárólag magunkra számíthatunk és az életünk egy folyamatos verseny. Ez a küzdelem és az egyedüllét azonban bizonyos idő elteltével nem visz minket előrébb, sőt gátolni fogja a másokkal való együttműködő kommunikációnkat is.
Mit adhat a tréning a résztvevőknek?
- CSAPATBAN VALÓ EGYÜTTDOLGOZÁST
- JOBB ATMOSZFÉRÁT
- CSAPAT SZINTŰ KONFLIKTUSOK FELISMERÉSÉT
- BIZALOMFEJLESZTÉST
- EGYÜTTMŰKÖDŐ KÉPESSÉG FELISMERÉSÉT ÉS FEJLESZTÉSÉT
- KOLLEKTÍVA ÉRZÉSÉT, EZÁLTAL A CSAPAT SZINTŰ HATÉKONYSÁGNÖVELÉST
A vállalatok éves forgalom, foglalkoztatottak száma alapján különbözőek, ám azt megállapíthatjuk, hogy sikeres egyszemélyes cégekből viszonylag keveset találunk. A kezdetektől fogva más emberekkel, csoportokkal, részlegekkel kell együtt dolgoznunk. Mi határozza meg ennek a tevékenységnek a sikerességét? Kutatásokkal igazolt, hogy az együttműködő, magas bizalmi szinttel rendelkező csoport. Egy szervezet hiába tömöríti a legmagasabb szakismerettel rendelkező munkavállalókat a régióban, ha azok nem tudnak együtt jól funkcionálni, nem jelent számára versenyelőnyt. Egy csoport hatásfokát nem az egyének teljesítménye, hanem a csoport eredményessége határozza meg. A bizalom és az együttműködés szintje pedig fejleszthető.